Institutul de Guvernanță Corporativă și Sustenabilitate va găzdui un seminar pe data de 30 aprilie, ora 18:00, susținut de Mircea Serediuc. Seminarul va explora Teoria „Jobs to Be Done”, un cadru care transformă modul în care companiile dezvoltă produse și servicii pentru a răspunde nevoilor clienților.
Teoria „Jobs to Be Done” se concentrează pe înțelegerea și satisfacerea sarcinilor pe care consumatorii încearcă să le realizeze. Acest cadru este esențial pentru inovație și poate schimba abordarea organizațiilor în dezvoltarea de produse, marketing și creștere.
Participarea la acest seminar oferă studenților Universității „Alexandru Ioan Cuza” posibilitatea de a interacționa cu concepte aplicabile în realitatea economică. Mircea Serediuc va oferi unelte pentru gândirea critică și inovare, extinzând orizonturile academice și profesionale ale studenților și arătând cum teoriile abstracte pot fi aplicate în afaceri și management.
Seminarul este deschis tuturor studenților interesați, dar locurile sunt limitate.
Lasă un răspuns