• Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
  • ALUMNI
  • DOCTORAT
  • UAIC

CORP

Institutul de Guvernanță Corporativă și Sustenabilitate

  • NOUTĂȚI
  • DESPRE NOI
    • Înființare
    • Misiune
    • Obiective
  • ECHIPĂ
  • GRANTURI ȘI PROIECTE
    • Competiția de Inovare Deschisă pentru Modele de Afaceri 2024
      • Noutăți proiect BMOIC
      • Cardneto
      • BizNovators
      • Echipa colorată
      • KPI
      • Inovatorii
      • 4D Thinking
  • EVENIMENTE
  • CONTACT

12 decembrie 2024

KPI-Capitolul 1: Experiența noastră la oră cu proiectul „Pasta House” Iași. O lecție de colaborare și creativitate

Lucrul în echipă poate fi o adevărată provocare, dar și o oportunitate extraordinară de a învăța și de a crește împreună. În cadrul disciplinei Strategii Antreprenoriale, am avut șansa să colaborăm pentru un proiect dedicat firmei Pasta House Iași. Experiența ne-a oferit un context autentic pentru a explora lumea antreprenoriatului și pentru a descoperi secretele unui brand de succes.

CE SPUNE ECHIPA DESPRE ACEST PROIECT ABORDAT ÎN CADRUL ORELOR DE SEMINAR ?

Georgiana: „Mi-au plăcut foarte mult orele desfășurate pentru acest proiect. Activitățile de brainstorming și cercetarea pentru compania Pasta House Iași au fost extrem de interesante și interactive. M-am bucurat să ne desprindem de stilul de predare convențional, ceea ce ne-a permis să ne apropiem mai mult de colegi și să lucrăm în echipă. De asemenea, faptul că am primit o agendă a fost o surpriză plăcută și utilă. A fost o experiență cu adevărat captivantă și benefică.”

Andrei: „În cadrul activităților legate de Pasta House, am desfășurat o sesiune de brainstorming în care am lipit notițe pe un tabel, fiecare reflectând idei și observații despre aspecte precum designul, meniul și atmosfera localului. Ne-am documentat temeinic, analizând istoricul, specificul culinar și recenziile clienților pentru a înțelege mai bine identitatea localului. De asemenea, am surprins momente cheie în fotografii, ilustrând colaborarea noastră creativă, procesul de organizare a ideilor și solidaritatea echipei.”

Iulia: „“Mi-a plăcut că am lucrat împreună cu colegii și am putut să ne împărtășim ideile. A fost interesant să vedem perspective diferite și să colaborăm pentru a construi proiect creativ. Ora de proiect mi s-a părut foarte utilă pentru că ne-a pus într-o situație reală, simulând pașii necesari pentru a contura un model de afacere viabil. Acest tip de exercițiu m-a făcut să înțeleg mai bine cum se construiește o afacere, având o direcție clară de urmat, ghidați de canvasul de proiect.”

Ștefania: „Timpul ce a fost acordat acestui proiect a fost unul foarte interactiv dar și competitiv. Faptul ca ni s-a oferit oportunitatea de a alege o firmă din mai multe domenii, ne-a ajutat să ne amplificăm informațiile legate de domeniul HoReCa cu ajutorul celor de la Pasta House Iași dar să îi și descoperim pe ei. Activitatea a fost una extrem de importantă dar și interesantă, deoarece ne-a ajutat să descoperim un brand frumos și plin de originalitate.”


Gabriela: „Pentru mine, lucrul în echipă reprezintă o oportunitate fantastică de a lucra cot la cot cu colegii mei, într-un mediu dinamic și creativ. Am fost provocați să gândim diferit, să ne ascultăm reciproc și să găsim soluții inovatoare pentru a analiza și propune idei pentru Pasta House Iași. Am apreciat atmosfera deschisă și colaborativă, unde fiecare voce a contat, iar diversitatea perspectivelor a făcut diferența. Activitatea mi-a arătat cât de importantă este munca în echipă și cât de mult putem învăța dintr-o experiență practică, bine organizată pentru a realiza canvasul prezentat în pozele atașate.”

Victoria: „Mi-a plăcut modul în care am lucrat ca echipă și modelul de business al Pasta House. Am descoperit că împreună putem dezvolta activități interesante și putem contribui în mod semnificativ la dezvoltarea proiectului. Modelul de business al Pasta House mi-a plăcut pentru că este axat pe calitatea produselor și a serviciilor oferite și pentru că se simte implicarea și dedicarea celor care l-au dezvoltat.”

Scris de rares / KPI

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole recente

  • 145 de studenți UAIC înrolați în cursurile Google AI Essentials & Prompting Essentials – înscrierile continuă până pe 31 august!
  • Peste 90 de studenți UAIC deja înrolați în cursurile Google AI Essentials & Prompting Essentials!
  • Actualizare privind accesul la cursurile Google AI Essentials și Prompting Essentials, prin parteneriatul Junior Achievement România – Google – Coursera
  • Acces gratuit pentru studenți la cursurile Google AI Essentials și Google Prompting Essentials, prin parteneriatul Junior Achievement România – Google – Coursera
  • Institutul CORP, vocea sustenabilității românești la EXPO Osaka 2025

Comentarii recente

  • Pilipenco la Acces gratuit pentru studenți la cursurile Google AI Essentials și Google Prompting Essentials, prin parteneriatul Junior Achievement România – Google – Coursera
  • Olievschi la Acces gratuit pentru studenți la cursurile Google AI Essentials și Google Prompting Essentials, prin parteneriatul Junior Achievement România – Google – Coursera
  • Anastasia la Institutul CORP, vocea sustenabilității românești la EXPO Osaka 2025
  • Ducu Dudanu la Institutul CORP, vocea sustenabilității românești la EXPO Osaka 2025
  • Horomnea Emil la Echipa BizNovators – Câștigătoarea competiției „Business Models Open Innovation Competition 2024”

Copyright © 2025 · INSTITUTUL DE GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI SUSTENABILITATE


Acest website a fost construit în cadrul proiectului Institute of Corporate Governance and Sustainability. Un proiect derulat în cadrul programului Universitatea Antreprenorială, finanțat de către Romanian-American Foundation