De la ultima postare din jurnalul nostru din cadrul acestui proiect, au avut loc încă două workshop-uri dedicate progresului echipelor spre finalizarea analizelor la care acestea lucrează. Acestea fiind spuse, putem discuta în continuare despre activitatea echipei noastre în cadrul acestor workshop-uri și despre rezultatele pe care am reușit sa le generăm până acum. Cele două sesiuni de lucru au avut loc în data de 11.12.2024, respectiv 18.12.2024.
În timpul acestor două sesiuni de lucru(și nu numai) colectivul echipei „4D Thinking” a reușit generarea unei versiuni avansate a analizei de tip „canvas business model” aplicată companiei „Katty Fashion”. După cum am procedat și în prima sesiune de lucru, ne-am organizat ca o mașinărie bine unsă și am realizat un progres semnificativ. Am reluat procesele de research, ocupându-ne cât mai amănunțit de fiecare categorie a modelului de analiză în parte. De asemenea, am completat informațiile colectate în modelul nostru de analiză prin intermediul mediului „Miro” pus la dispoziția noastră de către organizatorii proiectului. Printre altele, am susținut și o sesiune de brainstorming cu scopul de a genera un set de întrebări pe care să le adresăm reprezentanților companiei „Katty Fashion” în cadrul stagiului de practică organizat în beneficiul echipei noastre în această perioadă la sediul acestora, dar despre care vom vorbi mai amănunțit în alt articol. Astfel, am elaborat structura unui interviu prin care să clarificăm aspectele incerte din analiza noastră, să colectăm informații despre aspecte pe care nu le-am putut descifra în timpul activităților noastre de research, cât și curiozități atât individuale, cât și la nivelul echipei despre activitatea, viziunea, etica, guvernanța corporativă și istoricul companiei studiate de către noi.
Activitatea echipei „4D Thinking” a fost coordonată și eficientă, dinamica dintre membrii acesteia fiind pozitivă și productivă, iar atmosfera una încărcată cu energie pozitivă, curiozitate și entuziasm. Ne-am bucurat de oportunitatea unor procese de învățare inovative și instrumente de lucru noi. În continuare, ne-am propus să modificăm raportul echipei noastre pentru a ajunge cât mai aproape de cea mai bună versiune a sa și asteptăm cu nerăbdare confruntarea cu celelalte echipe în cadrul competiției organizate prin intermediul acestui proiect.
Activitățile cheie care au fost realizate în cadrul celor două sesiuni de lucru sunt:
Extinderea și continuarea proceselor de research;
Digitalizarea unor procese de lucru;
Verificarea, validarea și prelucrarea informațiilor colectate;
Identificarea informațiilor incerte și a lipsurilor de informații;
Crearea unui ghid de interviu pentru soluționarea problemei expuse la punctul anterior, în timpul stagiului de practică la sediul companiei „Katty Fashion”;
Sesiuni de brainstorming și dezbaterea ideilor generate de acestea;
Adaptarea planului de acțiune în conformitate cu progresul realizat.
În continuare vă vom prezenta câteva gânduri de la membrii echipei despre cum s-au desfășurat aceste sesiuni de lucru.
Darius – Proiectul pe care îl dezvoltăm împreună ca echipă este unul foarte captivant. Personal, îmi dezvoltă abilitățile lucrului în echipă deoarece ne consultăm, propunem idei și luăm în calcul fiecare informație primită de la colegi. De aici și reies ideile de inovare pentru firma aleasă.
Ioana – În sesiunile de lucru din datele de 11 și 18 decembrie, am început să aprofundăm detaliile acumulate atât fizic, prin vizita făcută la „Katty Fashion”, cât și cele colectate din mediul online. Am pus cap la cap fiecare informație pentru a putea realiza cât mai bine raportul de inovare la care lucrăm în prezent. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare și emoții competiția finală.
Mihăiță – În ultimele sesiuni de lucru, respectiv 11 și 18 decembrie, a început să se contureze varianta finală a proiectului nostru. Acest lucru a fost posibil și datorită vizitei la firma repartizată, unde am putut prelua informațiile necesare, ulterior prelucrând acele idei.
Larisa – Pe 11 și 18 decembrie, am demonstrat o colaborare excelentă în echipă pentru proiectul nostru despre „Katty Fashion”. Am reușit să ne coordonăm eficient, să ne împărțim sarcinile în mod echilibrat și să comunicăm deschis. Am fost încântată să văd că fiecare membru și-a adus contribuția într-un mod valoros.
Rareș – În cadrul celor două workshop-uri, consider că am realizat un progres considerabil în ce privește proiectul echipei noastre. Stagiul de practică realizat la sediul companiei ne-a ajutat nespus de mult, fiind mult mai ușor să documentăm o entitate economică după ce am văzut concret despre ce este vorba „în teren”. Personal, consider că am dezvoltat sinergii eficiente în interiorul echipei noastre și că lucrăm foarte bine împreună.
Theodor – Datele de 11 si 18 decembrie au reprezentat un moment important în viața echipei „4D Thinking” deoarece, după ce am ales să reprezentăm „Katty Fashion” în cadrul acestui concurs și am început să ne dăm seama treptat cu ce tip de companie avem de lucrat, pe masură ce am găsit mai multe informații. De aici, am început să luăm această activitate și mai în serios și să verificăm ceea ce am făcut în sesiunea trecută de lucru. Foarte mult ne-a ajutat „Miro” deoarece, cu ajutorul acestui program, am putut să urmărim fiecare ce se întâmplă cu canvas-ul nostru în timp real și am putut contribui digital. În cadrul ședintei de pe 11, am redactat și întrebările pentru vizita noastră la „Katty Fashion”, pentru a putea fi pregătiți indiferent de ceea ce vom întâlni în atelierul doamnei Caterina Ailiesei. În timpul celui de-al doilea workshop, după succesul avut la sediul „Katty Fashion”, am luat notițele din timpul vizitei și le-am pus împreună pentru a veni cu adăugări la canvas deoarece am venit cu foarte multe informații noi, dar am și învățat câte ceva despre caracterul și ambiția necesare pentru a realiza un asemenea proiect și pentru a-l menține în viață, avansând de la an la an.

Lasă un răspuns